S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
 

 

 

karta zliav MAS Vršatec

BIO MAGAZÍN

arr35 NEBEZPEČNÝCH ZLOŽIEK v konvenčnom deodorante a antiperspirantePoužívate bio a prírodné deodoranty alebo neveríte ich účinkom a obávate sa, či budú fungovať po... arr3BIO KOZMETIKA SANTE PRE KAŽDÝ TYP PLETIKeď sa tradičné spojí s novým, väčšinou ide o poctivo premyslené a kvalitné novinky. Nemecká značka... arr3Bio kozmetika METEO LOGIC z francúzskeho pobrežiaFrancúzska značka bio kozmetiky METEO LOGIC vyrábaná v spoločnosti Laboratoires de Biarritz... arr3AKO ŠKODIA ZDRAVIU KONVENČNÉ LAKY NA NECHTYNalakované nechty dotvárajú náš celkový vzhľad, prispôsobujeme ich oblečeniu a štýlu, a aj preto je... arr3ZELENÁ BIO KOZMETIKA - poklad z prírody pre človekaZelená, organická, bio a prírodná kozmetika ...to je cesta, ktorá plne rešpektuje prírodu,... arr3Domáce šumivé EKO tablety na čistenie WCTrochu času, dostupné ingrediencie a chuť tvoriť – pre dobrý pocit nič viac netreba. Vyrobiť doma... arr3BIO DENTÁLNA HYGIENA PRE KRÁSNY ÚSMEV...alebo ako veľmi je moja pasta toxická?Možno sa pýtate, prečo mám používať bio zubné pasty? A či práve bio je to podstatné, čo by ma malo...


Svet vôní L´AMBRE

Spoločnosť Lambre, vďaka zmluve s francúzskymi továrňami a elegantným flakónom s logom Lambre, ktoré sú patentované, urobila známu francúzsku a tradične drahú parfumériu dostupnú pre každého.
S vôňami Lambre sa ponoríte do ušľachtilých vôní, ktoré Vám budú denne pripomínať Vašu jedinečnosť a originalitu. Vône od Lambre Vás budú sprevádzať po celý deň.

 

Čo je to parfém a ako sa vyrába?

Parfém je zmes aromatických extraktov, rozpustených v najčistejšom liehu s pridaním destilovanej vody a podporných zložiek. Vo vôňach sú obsiahnuté komponenty rastlinného pôvodu, syntetické zložky, ktoré nie je možné získať prirodzeným spôsobom, napríklad konvalinková aróma, ktorá sa získava len v laboratóriu a fixátory. Práve fixátory majú vplyv na trvanlivosť vône. 

K fixátorom patria ambra, pižmo, cibethin, kastoreum. Dodávajú parfémom prívetivosť, temperament, zmyselnosť a završujú kompozíciu. V súčasnej dobe sú mnohé z týchto komponentov v prirodzenej podobe (napr. ambrové pižmo) zakázané a sú syntetizované laboratórne.

 

Do vôní tradičnej a zvyčajne drahej francúzskej parfumérie sa teraz môže ponoriť každý a pritom ušetriť!

Vône Lambre sú ponúkané v rovnakých flakónoch s logom Lambre.

Každá vôňa kolekcie (okrem exkluzívnych), je známa vo svete pod určitou značkou.

Exkluzívne vône napr. Arche, Amaltea, Elis boli vytvorené výrobcami parfémov špeciálne pre Lambre.

Napríklad parfémy Lambre® SON SECRET a SON DESÍR boli vytvorené špeciálne pre Lambre® francúzskym parfumeristom Bertrandom Duchaufourem, ktorý vytváral parfémy pre známe svetové značky ako je napr. Givenchy. Dvojicu parfémov Lambre® ELISE a LOUIS rovnako špeciálne pre Lambre vytvorila talentovaná francúzska parfumeristka Iréne Farmachidi.

 

Aká je idea vôní Lambre?

Pri nákupe parfému v predajniach parfumérie za cenu 50 € a viac, málokedy rozmýšľame o tom, za čo platíme takúto sumu. Akým spôsobom je vlastne tvorená cena parfému?
Keď si vezmeme cenu flakónu svetovej značky alebo s menom vychyteného módneho domu, v predajni zaň zaplatíme aj 100 €. Ako určíme z akých položiek táto cena vznikla? Parfém, takisto ako akýkoľvek výrobok potrebuje reklamu. Kým sa nový parfém dostane na pult, predchádza tomu mohutná reklamná kampaň, ktorá stojí desiatky miliónov dolárov, čo odpovedá 65-70% ceny parfému. Pri využití mien návrhárov, hercov atď. tvoria 15-20% zrážky honorárov pre toho, koho meno je uvedené na obale.
Tak napríklad z ceny parfému, ktorá je 100 € ide 65 € na zaplatenie reklamnej kampane, 20 € odpočítame v prospech slávnych osobností, nehovoriac o krásnom obale a drahom skle, z ktorého je vyrobený flakón. A tak v konečnom výsledku zo 100% ceny parfému, čo odpovedá 100 €, platíte len 15% bezprostredne za samotnú vôňu, tj. 15 €.
Odhliadnuc na všetky etapy, ktoré podstatne ovplyvňujú politiku tvorby cien, spoločnosť Lambre ponúka zákazníkom možnosť získať produkciu vôní za prijateľné ceny. To znamená platiť bezprostredne za samotnú vôňu, nie za reklamu, zvučné mená, krásny obal a drahé sklo.

 

Prečo na obale chýba názov parfému?

Pri výrobe vôní existujú také pojmy ako je výrobca a objednávateľ vôní. Ak si podrobnejšie prezrieme popis vôní, ktoré ponúka spoločnosť Lambre – napríklad vôňa pod číslom 35 ako J’ADORE CHRISTIAN DIOR, v tomto prípade je Dior objednávateľ vône, ale nie výrobca, ako mnohí predpokladajú. Christian Dior nemá vlastné podniky na výrobu parfémov, v tomto prípade má úlohu zákazníka. V súlade s jeho prianím sa továreň, ktorá spolupracuje s prvotriednym odborníkom v oblasti parfumérie (tzv. ,,nos”, ktorý ,,vytvára “ vône) zaoberá výrobou parfémov. Pri tvorbe parfému objednaným Diorom, sa jeho meno uvádza na obale. Je to zvláštna známka kvality, tj. pokiaľ sa uvádza názov významného obchodného či módneho domu, meno umelca (napr. Salvador Dali), politika atď., akosi automaticky sa očakáva, že parfém je kvalitný a módny.

Bohužiaľ, trh je dnes zahltený množstvom imitácii výrobkov so „známym“ menom. Preto zvučné meno na obale ešte nie vždy automaticky hovorí o tom, že práve tento parfém je kvalitný a nie imitácia.
Francúzske továrne na výrobu parfémov majú právo na výrobu vôní, ale nemajú právo bez povolenia vlastníka obchodnej značky umiestniť na vyrobené produkty zaregistrované značky, napr. DUNE Diora. Továrne však môžu vyrábať bez obchodných značiek a priraďovať im rôzne čísla podľa vlastného uváženia. Túto možnosť vo svojej praxi využíva aj Lambre. Preto, keď sa pozrieme na obal, uvidíme na ňom obchodnú značku Lambre bez názvu vône.

 

Všetky vône ponúkané v kolekcii Lambre sa zároveň vyrábajú s rozprašovačom bez použitia freónu.

Rozprašovač pracuje ako pumpa a načerpáva vôňu tlakom vzduchu.

 

Parfém sa skladá z 3 častí, podľa toho, ako sa ktoré vône uvoľňujú.

Hlava (vrchný tón) – to je prvé, čo je cítiť po aplikácii. Práve hlava parfému vytvára prvý dojem, a preto býva na ňu kladený veľký dôraz. Doba trvania "hlavy" se pohybuje okolo 15 minút, ale môže to byť niekedy aj len pár sekúnd.

Srdce (stredný tón) - začína naplno vynikať po odoznení základného tónu. Vonia niekoľko hodín (2–3 hodiny).

Základ (spodný tón) - sú tie látky parfému, ktoré prchajú veľmi pozvoľna. Doba trvania býva niekoľko hodín (3–4 hodiny), avšak nie sú výnimkou parfémy pôsobiace desiatky hodín.

 

Najväčší podiel aromatických látok v parfémoch patrí základu (spodné tóny). V parfémovej vode sa podiel základnej arómy v kompozícii zmenšuje, zreteľnejšie sú hlavné tóny, ale základu je stále veľa. V toaletnej vode sa podiel počiatočnej arómy zosilňuje a podiel spodných tónov sa zmenšuje. Všetky druhy produkcie parfémov sú tvorené prevažne z vonného koncentrátu, alkoholu, vody a líšia sa ich pomerom. V rôznych štátoch a firmách, zaoberajúcich sa obchodom s parfémami, existujú vlastné normy koncentrácie. Okrem toho sa tieto normy v priebehu času menia.

Parfém je najkoncentrovanejší čo sa týka vône, obvykle najbohatší produkt v určitej rade rovnakej produkcie. Hovorí sa mu aj extrakt. Je to najdrahší a najstálejší druh aromatickej kvapaliny. Zmes vonných olejov často obsahuje vysoké percento najdrahších prírodných kvetinových esencií. Aróma je bohatá, zvyčajne ide o večerné vône. Normy koncentrácie pre parfémy určujú hranice od 15 do 22% kompozície rozpustenej v 90% alkoholu.

 

Dámske parfémy (Parfum) Lambre v testeroch 2ml a vo flakónoch s objemom 8ml, 20ml obsahujú 23% koncentráciu obsiahnutých aromatických látok. Parfém je najtrvalejší produkt parfumérie.

Parfémovana voda (Eau de Parfum) – je tiež dlho trvanlivá a preto je používaná na každodenné použitie, možnosťou použitia sa zaraďuje k denným parfémom. Koncentrácia obsiahnutých aromatických látok je 13% vo flakónoch dámskych a pánskych vôní s objemom 75ml.

Toaletná voda (Eau de Toilette) – to sú pánske vône vo flakónoch s objemom 2ml, 20ml a 50ml. Obsahujú 12% koncentráciu obsiahnutých aromatických látok.

 

Každý si môže zvoliť flakón s ohľadom pre vlastnú potrebu. Sortiment parfémov je stále rozširovaný, spoločnosť Lambre venuje veľkú pozornosť kvalite a sortimentu produkcie. Kolekcia vôní je stále obnovovaná.

 

Parfémy je nutné uchovávať na suchom a chladnom mieste.

V žiadnom prípade ich neskladujeme na miestach, kde dopadá slnečné žiarenie.

Dochádza tu k neustálym výkyvom teploty, čo má nepriaznivý vplyv na parfémy.

Dostali ste parfém v krabičke? Nevyhadzujte ju, bude sa Vám ešte hodiť :-) Účinne ochráni Váš flakón pred svetlom.

Pokiaľ nie sú parfumy správne uschované, môžu sa pokaziť.

Staré parfémy nehrajú na pokožke, nemenia vôňu v priebehu dňa a nerozprestierajú sa do troch tónov.

 

 

Lambre – dámske vône

01. Lacoste – Joy of pink

03. Paco Rabanne - Lady Million

05. Hugo Boss - Hugo Woman

06. Escada - Born in Paradise

07. Laura Biagiotti - Laura

08. Armani - Si

09. Kenzo - L'eau par Kenzo

10. Emporio Armani - For women

11. Thierry Mugler - Angel

12. DKNY - Be Delicious

14. Prada - Candy Prada

15. Gucci – Rush

19. Cacharel - Noa

21. Cacharel - Amor Amor

22. Chanel - Coco Mademoiselle

23. Dolce & Gabbana - Light Blue

24. Marc Jacobs - Daisy

25. Lancome - Magie Noire

26. Guerlain -La Petit Robe

27. Davidoff - Echo Woman

28. Chanel - Chanel N°5

30. Chanel - Chance

31. Estée Lauder - Modern Muse

34. Salvador Dalí - Dalissime

35. Christian Dior – J´adore

 

Amaltea

Amaltea Summer

Amaltea Winter

Son Secret

Elise


Lambre – pánske vône

02. Estee Lauder - Intuition for Men

04. Calvin Klein - Eternity for Men

13. Paco Rabanne - Invictus

16. Marc Jacobs - Bang Bang

17. Dolce & Gabbana - The One

18. Chanel - Allure Homme Sport

20. Hugo Boss - Hugo

29. Yves Saint Laurent - L´Homme

32. Versace - Versace pour Homme

33. Jean Paul Gaultier - Le male

44. L´ambre Eau de Parfum 

 

Arche

Arche Summer

Arche Winter

Son Desir

Louis

 

 

MzA3NWZl